lørdag den 5. januar 2013

Årets første perlekæde...

Årets første perlekæde, var ikke en ny perlekæde, men et reparationsprojekt.  Det er en perlekæde -- en såkaldt mixkæde -- som jeg tidligere har syet til min svigermors veninde, Jytte.  
Jytte er meget glad for perlekæden, og bruger den flittigt, faktisk så flittigt at den ikke kunne mere nu.  Den måtte sys om.

 

Derfor satte jeg mig til rette den 1. januar, og hyggede mig med, at gøre Jyttes perlekæde klar til brug igen.
Jyttes mixkæde består af hvide, blå, og grå kartoffelperler i varierende størrelse og form, kombineret med indfarvede perler af muslingeskal afsluttet med praktisk magnetlås.

Et dejligt projekt at hygge sig med den første dag i året.

Kærligst
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...