torsdag den 10. januar 2013

Hurra, hurra, hurra ...



... det virker !!!

Jeg har bøvlet med de billeder, og har ikke kunne få upload af billeder til at virke direkte fra den computer jeg sidder ved.  Træls!  Rigtig træls!

Så til sidst overvandt jeg mig selv, og besluttede at bede om hjælp.  Jeg skrev en mail til Mette med bloggen Kirkesjov, og hun har været så sød at anbefale brug af Firefox i stedet for Explorer.  Det løste problemet  :-)  Mange tak for hjælpen, Mette.


Jeg har arbejdet hjemme i dag.  Tungt læsearbejde, og det har været lidt drøjt.  Men det skønne billede af solsikken som jeg fik i julegave af min søde niece, og som står på mit arbejdsbord, har peppet arbejdsdagen op.   

Fortsat god dag til alle!  

Kærligst
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...