torsdag den 12. december 2013

Juleforkælet...

Det er lige nøjagtig hvad jeg er blevet.  Juleforkælet!  Fra Louise har jeg fået to smukke juledekorationer, fordi hun er blevet forkælet med adventskalender :-)  Fra min svigermor har jeg fået tre juledekorationer, hvilket er ved at blive lidt af en fast tradition, som jeg glæder mig over :-)  De har selvfølgelig selv lavet dem -- og hvordan de hygger sig med det, viste Louise forleden dag.  Og Sille-pigen hun har forkælet mig med fine juleperleplader til ophæng, som hun selv har lavet :-)  De skal op i vinduet på arbejdsværelset, hvor cupcaken hænger (så cupcaken må vige pladsen her i december).

  
Jeg håber, at du også bliver juleforkælet :-)

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...