mandag den 3. marts 2014

Trendspotteren har talt...


Min søde veninde, trendspotteren, var ikke længe om vende tilbage med gode bud på kombinationer af ferskvandsperler og nylonsnor til de spinkle armbånd.  Og hvis du hører til blandt dem, der har ventet på hvad hun ville melde ud, så kan jeg kun sige, at det er mig, du har ventet på ... Når det tager tid her på bloggen, så er det fordi jeg er flaskehalsen ... Men jeg fik lavet armbåndene, og det ville jeg ha' lov til at hygge mig med, for det er hele pointen, så det blev da jeg havde tid og lyst.  Herefter skulle jeg lige ha' bare en anelse hæderligt lys, så jeg kunne tage et par billeder til bloggen og dig, og endelig ville jeg ikke vise armbåndene her, før hun selv havde fået dem.  Det har hun nu.



I sin egenskab af trendspotter foreslog hun følgende kombinationer:

Orange snor og turkisfarvet ferskvandsperle
-- det er den modige udgave, og den skal hendes hippe søster have.

Cerise snor og moccafarvet ferskvandsperle
-- det armbånd skal hun selv ha', og kender jeg hende ret, så har hun allerede taget det på :-)

Marineblå snor og hvid ferskvandsperle
-- den udgave kalder hun for den klassiske, og den skal hun også selv have.

Den fjerde kombination er på min regning, for den har jeg lavet.  Lilla snor og grå trekantsferskvandsperle.  Den har jeg lavet til min venindens datter.  Jeg syntes ikke kun, at trendy mor og moster skulle have armbånd :-)

I tillæg til de tre trendspotterudgaver af de spinkle armbånd, så vil jeg lige nævne, at hun også er OBS på den grønne snor.  Det har jeg ikke lavet nogen udgave af denne gang, men det har jeg gjort tidligere i kombination med en smuk petroleumsfarvet ferskvandsperle.  

Jeg håber, at du er blevet inspireret :-)

Kh.
Bella

DIY -- materialer: ferskvandsperler, perlestave af sølv, bidtang, rundnæsetang, fladnæsetang, spidstang, nylon-knyttesnor (1 mm. tykt og 50 cm langt -- så der er noget at arbejde med), saks og lighter.

2 kommentarer:

  1. Og du har helt ret. Lige det sidder på mit håndled og har ikke været af armen siden. Datteren glæder sig til at komme hjem torsdag. Har sagt at du søde har sendt hende en fin ting. Glæder mig til at give det 4 til søster. Det klassiske venter på en dag hvor den mørkeblå kjole skal luftes .... Eller andet. TAK søde 😍

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er jeg glad for, at du er glad ... og jeg vidste det det! :-) For det er faktisk ret frækt med den ceriserøde og mocca-farvede sammen -- godt set! Det er den orange og turkise også, men jeg ville aldrig selv få det på. Klassikeren skal du også nok få luftet :-) Håber, at den yngste, af jer tre dejlige damer, bliver glad! Fornøjelsen er helt på min side! :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...