tirsdag den 21. oktober 2014

Øreringe á la vild med dans...


Inspireret af de øreringe, som henholdsvis vært Sarah Grünewald og kendis-danser Line Kruse havde på i vild med dans i fredags, har jeg lavet to nye par øreringe :-) (Check billede nr. 37 og 40 -- det er til allersidst i billedserien)

Det her er min udgave af Sarahs øreringe -- store ferskvandsperler (8-9 mm i diameter) i guldbøjler (dvs. forgyldte sølvbøjler):


Og her er min udgave af Lines øreringe -- igen lavet af ferskvandsperler (de små perler er ca. 2 mm. i diameter og de store ca. 9 mm. i diameter).  



Det var oprindeligt min tanke, at dette sæt vedhæng skulle hænge i et par små sølvcreoler (ca. 1,5 cm i diameter), men de har volumen til at gøre sig i sølvbøjlerne med blomster -- så her er med andre ord et sæt øreringevedhæng, som man kan dresse op eller ned alt efter humør :-)


Lad mig afsluttende nævne, at fælles for begge sæt er, at de måler 4,3 cm i længden, og hertil kommer ørebøjler.

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...