fredag den 11. august 2017

What do you have in your task today?...




Når jeg rejser tilbage til Oslo på søndag, vil jeg have denne fine te-taske med i kufferten :-)

Den stod og ventede på os, da vi kom hjem i fredags.  Selvom at jeg bestilte den i god tid, så kolliderede det med ferietid, så jeg vidste godt, at den ikke ville kunne nå frem til det første flyttelæs.

Det er en Stine Lang te-taske, og noget af det bedste til at holde teen varm -- kan varmt anbefales :-)

Dette mønster hedder: "blue fern"

/Bella 

To Simone!  The title of today's blog post is an old Danish sketch that plays on the word 'task', which in correct Danish spelling is 'taske" and means 'bag'.  The sketch was carried out for years in the 1980's, and it involves two men, one dressed out as an old woman, who gets asked by the other man: "what do you have in your task/bag today?"  And this particular task/bag of hers contained the most incredible things :-)  
Just like mine on Sunday, a bag for my teapot to keep the tea warm :-)

2 kommentarer:

  1. Du får stille og rolig så fint i din nye lejlighed med både tekander og keramikskåle. Det er noget af et arbejde at få sådan et helt hjem op og stå og specielt når flytningen foregår over landets grænser. Men en ting af gangen, pludselig er I der! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nemlig! :-) Lige så stille og roligt. Nu har jeg også fået spisebord og Internet :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...