mandag den 23. oktober 2017

Min mor er stået på rotteræset...


Det er heldigvis det kreative, afstressende rotteræs, som hun er stået på :-)

Hun hækler rottebogmærker, og bestanden af rotter øges på sofabordet hjemme hos mine forældre :-)

Da hun sendte billedet, havde hun, som man kan se, hæklet 4, siden fik jeg en SMS-status om, at nu havde hun hæklet 6, og i skrivende stund er hun oppe på 9 :-)

Hun følger denne opskrift.

Når hun når nr. 10, står hun af rotteræset igen :-)

/Bella

Ps. Jeg får selvfølgelig også et bogmærke, og det skal nok give nogle gode grin på kontoret :-)

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det vidste jeg, at du ville synes, og derfor også link til opskriften :-) De er super-skønne :-)

      Slet
  2. Svar
    1. Tak, Christine -- de er skønne! :-)
      Hvor er jeg glad for en kommentar fra dig. Jeg håber alt er vel, og at arkitektfirmaet har fået fodfæste. Hvis du læser lidt på bloggen kan du se, at mit arbejdsliv også har ændret sig -- måske ikke indholdsmæssigt, men lokalitetsmæssigt. Alt vel her :-)

      Slet
  3. Hvor er de seje - så er det okay at have rotter:-) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er i den grad i orden :-) :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...