søndag den 20. maj 2018

Læderarmbånd med charms -- eller uden...


Jeg har lavet charms med ferskvandsperler til mit læderarmbånd, som jeg har fra Endlessleather, hvor det fås fikst og færdigt klar til brug.  Det er 40 cm lang og er af 4 mm tykt randsyet læder, og så er det super, super blødt :-)

 

Da jeg var i New York købte jeg de ekstra lange perlestave i oxyderet sølv.  De var mit kup!  :-)

Dem har jeg været på jagt efter længe, fordi de er gode og nødvendige, når jeg laver vedhæng med store perler.  De lange perlestaver måler 7,5 cm og betyder, at jeg har noget at arbejde med til at lave øje og viklinger.  De almindelige perlestaver er sædvanligvis kun 5 cm lange.

Men de nye lange perlestave viste sig også at være en smule tykkere, og kunne derfor ikke gå igennem begge typer ferskvandsperler, som jeg oprindelig havde planlagt skulle pynte på armbåndet.

Som en afsluttende bemærkning vil jeg nævne, at armbåndet faktisk også er ret flot uden charms -- sådan i al sin enkelhed :-)

/Bella

2 kommentarer:

  1. Det er super flot og sejt:-)
    Det er du rigtig go til.
    God pinse mandag ønskes:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, Tina! :-)
      Kan du ha' en dejlig dag!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...