onsdag den 10. oktober 2018

Arbejdsro...


Jeg arbejder hjemme i denne uge -- kæmpe luksus! :-)  

Dels er det dejligt at være hjemme, og jeg nyder som altid mit arbejdsværelse.  Dels har jeg selskab af Pelle, som hjælper mig med at opretholde arbejdsroen, så jeg får noget fra hånden, og kan være kreativ om aftenen :-)

Han ligger ved døren til mit arbejdsværelse og holder vagt og sikrer arbejdsro 😻 


Og den arbejdsro må jeg heller udnytte :-)

Ha' en fin dag -- som man siger på norsk :-)

/Bella

4 kommentarer:

  1. Vores kat er sjældent særlig kælen og faktisk opsøger han udelukkende mig, hvis han skulle komme i dét humør. Han er til gengæld vældig social og opholder sig gerne sammen med os alle sammen - sådan lidt på afstand. Jeg synes det er HELT vildt hyggeligt og netop beroligende at have en kat liggende i nærheden :-) En dejligt Pelle I har fundet dér.

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Henriette -- tak for din tålmodighed!
      Pelle er ret selskabelig, men han vil selv bestemme. Under alle omstændigheder kan han godt lige at være i nærheden :-) Ja, vi er heldige at have fundet hinanden :-)

      Slet
  2. Hvor er han fin, ham Pelle Haleløs!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, han er ret fin -- og helt sin egen :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...