søndag den 23. december 2018

Flettede stjerner med keglespids...


Det er i dag 4. søndag i advent, og min mor, svigermor, Louise og Christina har fået flettede stjerner med keglespids.  

Jeg elsker at flette stjerner!  Så da jeg på Pinterest så denne udgave af den klassiske flettede stjerne, var jeg ikke sen til at beslutte, at den skulle indgå i dette års adventskalender.  

Jeg fandt flettevejledning her hos CC Hobby

Stjernen tager lidt længere tid at flette end den almindelige flettede stjerne.  Man skal helst sidde ved et bord (uden dug) når man fletter for at kunne lave midterfoldene, og det kræver flettestrimler at god papirkvalitet, da bl.a. de mange midter-folde slider på papiret -- jeg har bedst erfaring med flettestrimler fra Vivi Gade-design.

God fornøjelse -- og ha' en god 4. søndag i advent!

/Bella 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...