mandag den 21. oktober 2019

"Kilometerprojektet" er i gang...


Jeg strikker på "kilometerprojektet" mens jeg også har gang i babytæppet.  Det her skal også blive en poncho -- inspireret af Lotte Kjær -- denne model.

Men jeg tror, at jeg trækker i håndbremsen.  For konstant mens jeg strikker, så tænker jeg, hvor fedt det ville være, hvis der også var en sølvtråd med som følgetråd.  Ikke at jeg er en glimmerprinsesse, måske snarere en glamour girl :-)  

Siden det er restestrik, så ville det hæve niveauet på strikken med en følgetråd i sølv.  Og nu hvor jeg har sagt det højt (eller i hvert fald skrevet), så er det sådan det må blive :-)

Jeg må på jagt efter en følgetråd i sølv :-)

/Bella

3 kommentarer:

  1. Det lyder til at være et spændende projekt du har "kastet" dig over. Jeg synes det er super at bruge reste garn til nye ideer/projekter.
    Sølvtråden kan bestemt give et ekstra pift.
    God mandag😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tror nemlig, at sølvtråden vil pifte det lidt op :-) Og ikke mindst motivere til at jeg får brugt resterne :-)
      Ha' en fin dag, Laila :-)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...