torsdag den 31. oktober 2019

Det karrygule babytæppe i reliefstrik...


Babytæppetsom jeg startede på fornylig skrider fremad.  I søndags viste jeg det på Instagram, netop dette billede, taget søndag formiddag hjemme.  Nu er jeg i mellemtiden kommet til Oslo, og jeg er ikke kommet længere med tæppet.  Dvs. det var jeg egentlig, men den meget genstridige herre jeg sad ved siden at i flyet, som insisterede på at beholde vinterfrakken på og læse avis med store armbevægelser, mens han brokkede sig over alt, fik mig til at insistere på at strikke og lytte til lydbog.  Vi var et umage par!

Og jeg strikkede selvfølgelig forkert!  Blot en enkelt maske, men det forskubbede hele mønsteret og efter nu at have trævlet op, er jeg tilbage, hvor jeg var i søndags :-)

Sådan er der jo så meget :-)    

/Bella

2 kommentarer:

  1. Men heldigvis var det ikke din fejl - det er værd at huske... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ-hæ, det har du jo fuldstændig ret i, Susanne 😂🤣😘
      Og tænk på den arme mand, hvilken virkelig dårlig dag han må ha’ haft. Og jeg fik blot glæde af garnet een gang til🧶👍🏻😍

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...