lørdag den 2. november 2019

Perlekæde til Conni...


Jeg har syet denne perlekæde til Conni.  Jeg har vist den på Instagram i et lille sneak peak, men jeg kunne ikke sige så meget om den, for Conni får den først i dag.  

Der er talen om indfarvede ferskvandsperler ca. 6 mm store.  Perlekæden er 42,5 cm lang uden lås/dupsko.  Perlekæden er syet på almindelig perletråd slået af tre tråde og har knude mellem hver perle.  

Nu venter jeg spændt på at høre, om hun er blevet glad, kan lide perlerne, om længden passer og om netop disse dupsko passer i hendes Lynggaardlås (det skulle de helst!!).

Og hvis ikke, så tager vi den derfra :-) 


Afslutningsvis et work-in-progress-billede, hvor perlekæden netop er blevet strenget op, klar til at blive syet :-)


/Bella

2 kommentarer:

  1. Perlerne har så rige farver! Jeg har stadig den smukke perlekæde, som du lavede mig til en swap. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi Simone, yes these pearls are rich in colour :-) And Conni who was the recipent also liked them very much. To make people happy is the best!! Glad to hear you still have your necklace. I'm also glad of your recognition of your own qualities as the one who knows best when it comes to you :-) Take care!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...