søndag den 17. november 2019

I gang med endnu et babytæppe...



Det første babytæppe er blevet færdigt, og da endnu en baby er på vej i familien, så er jeg gået i gang med endnu et babytæppe :-)

Samme slags garn og samme opskrift.  Og spørg mig ikke hvorfor jeg havde 10 nøgler karrygul bomuldsgarn liggende.  Jeg kan simpelthen ikke huske, hvilket projekt jeg havde i tankerne.  Og måske det er meget godt? :-)


Men garn, opskrift og behov for endnu et babytæppe gjorde at det var oplagt at slå masker op til endnu et tæppe.  På den måde meget nemt at gå til, og dermed også rejsevenligt, så det kom med i kufferten til Rom i sidste uge :-)

/Bella

2 kommentarer:

  1. Jamen, det er da godt, du er så hurtig til at producere, når storken konstant besøger din familie mm :-)
    God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Susanne, jeg er heldig at være velsignet med mange babyer i familie og omgangskreds, som giver mig anledning til at holde babytæppeproduktionen i gang :-)

      Også god weekend til dig!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...