tirsdag den 29. oktober 2019

Vedhæng med kæmpe barok ferskvandsperle...


Louise og jeg var igen i år på Kreative Dage-messen i Fredericia.  Bare det at skulle afsted sammen, er det hele værd :-)

Jeg købte en kæmpe stor barok ferskvandsperle, som jeg straks har lavet til et halskædevedhæng.  Perlen måler ca. 22 x 20 mm.

Tja, der er jo ikke mange ben i det her, blot en oxyderet sølvperlestav gennem perlen, og som der snoes et øje af, så vedhænget kan hænge.  

Men i al sin enkelhed er det altså ret flot :-)

Jeg har hængt perlevehænget på en lang oxyderet sølvkæde fra Ole Lynggaard, som jeg normalt bruger til mit sølvblad (som stadig er en af mine yndlingshalskæder :-)). 


/Bella

2 kommentarer:

  1. Hold da op, det er nogle fine smykker du laver.Helt unikke.😊

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...