søndag den 28. februar 2021

Smukke perleøreringe til Lene...

Disse øreringe forærede jeg Lene til hendes fødselsdag i december.  Det er blevet Lenes favorit-øreringe-model -- store perler med klaser af mindre perler på toppen.  

Denne gang har jeg taget udgangspunkt i meget store bordeaux-farvede, ovale ferskvandsperler, som jeg har toppet med intet mindre end 14 facet-slebne 2 mm agat-, turmalin- og granat-perler i hver ørering.  

Jeg har fordelt perlerne dels i øjet som øreringen hænger i, og dels i en ring som sidde i bunden om øjet.  Øjet har jeg endvidere trykket fladt, så det blev ovalt og højt og perlerne dermed fordeler sig nedover hinanden.  

Jeg har brugt ægte sølv-oxyderede perlestaver og ørebøjler med krog.

Og hver gang siden jeg har set Lene, har hun haft dem på 💕

/Bella

2 kommentarer:

  1. Det kan jeg godt forstå, de er virkelig fine😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, Laila -- det er sødt sagt!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...