torsdag den 20. juni 2024

Sommerblomster og hjertesten...

 

Jeg er hjemme for sommeren, men er endnu ikke i gang med sommerferie.  

Det er dejligt at være hjemme, og at kunne arbejde hjemmefra.  Jeg læser eksamensopgaver og holder censurmøder.  Jeg forbereder efterårets undervisning, læser forskningslitteratur, og samler op på alle hængepartier og løse ender.  

Jeg har fået sommerblomster af Lilly, som jeg har taget med på arbejdsværelset.  

Bemærk også, hvordan at jeg er ved at få en fin lille samling af hjertesten med hul.

Den store hjertehulsten fik jeg af min mor til min fødselsdag under corona i 2021.  De to nye fik jeg til min fødselsdag i år.


De er fine begge to, men særligt den lille, hvor hullet har hjerteform.

Jeg har også planer om nye stensøjler med hulsten ved hoveddøren, men hjertestenene kommer ikke til at indgå i det projekt, de har fået fast plads i vindueskarmen ved mit skrivebord.

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...