fredag den 21. august 2015

Denne uges blomster...

I denne uge nyder vi disse smukke blomster, som jeg har fået af henholdsvis min svigermor og Lilly.

Samtidig har jeg været så heldig, at jeg har haft mulighed for at arbejde hjemme et par dage :-)

I vinduet på arbejdsværelset har jeg denne buket stående:



...og på mødebordet står disse to roser:


I køkkenvinduet pynter et par kortstilkede blomster fra buketten på arbejdsværelse:


...og på spisebordet står seks langstilkede roser:


I entreen er det også langstilkede roser, som der byder velkommen:


...og på gæstebadeværelset står denne enlige rose:


I stuen står denne komposition af tre forskellige roser:


 ...og på sofabordet står denne buket:


God weekend!

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...