søndag den 16. august 2015

Spinkle armbånd til Sille og Louise...


Sille og Louises sommerarmbånd trængte til nye snore.  Faktisk var det tid til den helt store omgang, for Louise skulle ha' både nye snor og sølvtråd, da armbåndet var helt slidt op.  Jeg tror også, at hun kun én gang siden hun fik det, har fået skiftet snoren.  Denne gang skulle det være med lyserød snor :-)

Silles to armbånd var totalt slidt op.  Selv perlerne var helt ødelagt af sommerferiens pool-klorvand, solskin og solcreme.  Så Sille fik helt nye armbånd med lyserød og lilla snore.

Og i samme omgang skiftede jeg også snore på mine egne to spinkle sommerarmbånd.  Jeg vil også være sen-sommer-smart som Sille og Louise :-)


Jeg havde sidst skiftet snor på mine armbånd, da vi var i sommerhus, men havde ikke fået stammet knuderne nok, så armbåndene blev ved med at blive løse og slaskede, og det er ret irriterende.

Så hvis du laver armbånd af denne type, så er det vigtigt at lave stramme glideknuder.  Og et andet godt råd er, at holde på knuden, når man regulerer armbåndets størrelse.  

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...