torsdag den 22. marts 2018

Al stillads er væk...


Jeg har tidligere nævnt, at lejligheden her i Oslo har været dækket af stillads.  For mine vinduers vedkommende er det nu slut :-)

Udsigten på det første billede er fra soveværelset med kig mod Grünerløkka.

Billedet nedenfor er fra stueen, hvor jeg omvendt heller ikke længere har kattevenner der kigger forbi, hvilket var meget hyggeligt :-)


Og i køkkenet nyder jeg udsigten uden den hyppigt anvendte stilladstrappe lige udenfor vinduet.


/Bella

2 kommentarer:

  1. Wauw nogle udsigter....
    Selv om de selvfølgelig bliver mindre og mere grønne lige om lidt - forhåbentligt:-)
    Er du på vej hjemad til velfortjent ferie?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg føler mig super-heldigt med sådan en storslået udsigt (og uden genboer) :-)
      Ja, på søndag lander jeg hjemme — glæder mig til påskeferie :-)
      Kan du (og familien) også ha’ en god påskeferie!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...