lørdag den 3. marts 2018

Brain yoga...


De lange arbejdsdage betyder, at aftenhækling er brain yoga for mig :-)

Jeg vil hævde, at jeg mentalt overlever pga. aftenhækling.  Da jeg afsluttede tørklædet til Susanne, havde jeg derfor akut behov for et nyt hækleprojekt, som jeg kan hvile, aflaste og forkæle mit trætte hoved med om aftenen.  

Den nemme løsning er endnu et tæppe :-)

(Ja, jeg ved det godt, hvad skal jeg med alle de tæpper :-)  Men det er en hel anden snak :-)) 

Det nye hækleprojekt er igen i granny stripe -- dog en hel ny farveskala, inspireret af dette pudebetræk, som giver mulighed for at bruge flere Blackhill Højlandsuld-garnrester :-)

Dog er det råhvide garn nyt -- farven hedder "sydesalt".


/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...