fredag den 23. marts 2018

Påskepynt-inspirations-potpourri...




Påsken nærmer sig :-)

Jeg skal hjem og holde påskeferie, og ikke mindst hænge påskeharene på grene.  

Det er vist også alt jeg får lavet af påskepynt i år, men jeg har masser fra tidligere, som jeg kan finde frem :-)

...og som måske kan være til inspiration for dig?

Jeg har tidligere klippet og klistret påskekyllinger med ståltrådsfødder -- ret søde og super-enkle at lave :-)  Dem kan du lade dig inspirere af her.



Man kan også hækle påskekyllinger -- det gjorde jeg sidste år :-) 

Man hækler bare en aflang strimmel!  Altså ret nemt! :-)




Lige som at man også kan klippe andre udgaver af påskeharer -- dem her klippede jeg for nogle år siden.  De er også super-nemme :-)



Og måske cirkel-fuglene er endnu nemmere?  De kan sagtens bruges som påskepynt også .-)

Dem kan du læse mere om her og her

Ha' en dejlig påske!

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...