fredag den 27. december 2019

Årets juledekorationer...


Også i forbindelse med juledekorationer er alt ved det gamle -- det er det bedste ved gode traditioner :-)  For også i år har både Louise og min svigermor forkælet mig med juledekorationer.

Specielt, når jeg kommer direkte fra Oslo, og alt er hektisk, gaverne skal købes, det pæne tøj skal stryges osv., så er det en kæmpe luksus, at blive forkælet med smukke dekorationer og stemningen af jul :-)

Louise har lavet to grønne dekorationer som står i oasis.  Den ene står på spisebordet og den anden på sofabordet.


Min svigermor, Jane, har lavet to røde juledekorationer som er sat i ler.  Den ene står i stuen, hvor vi kan nyde den fra sofaen :-)


Den anden står på arbejdsværelset, hvor jeg -- om alt går som forventet -- håber på at tilbringe en del tid med en lille smule arbejde og en stor del kreativ hygge :-)


Kære begge to, mange tak!

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...