mandag den 16. december 2019

Flere engle i papir...


I går, da det var 3. søndag i advent, fik min mor, svigermor, Louise og Christina endnu flere engle :-)

Jeg har fået engle på hjernen -- vel næsten bogstavligt talt :-)  Jeg føler mig i hvert fald våget over og passet på.  Jeg er sikker på at der er en engel eller to, der har holdt hånden over mig.  Det er jo ikke det værste der kan ske :-) 


Disse fine engle er super enkle.  Jeg har klippet dem i designpapir fra Vivi Gade efter vejledning fra det kreative værksted på Gammelbro camping.

Mine engle er en smule mindre end dem der laves i vejledningen, for jeg ville dimensionere dem, så de passede til de trækugler jeg allerede havde liggende.  Det er jo enhver frit for at lave sin egen fortolkning :-)  Men det jeg vil frem til er, at hvis du også vil lave fine engle af denne type, så find papir, blyant, saks, tråd, nål, stansejern, dobbeltklæbede tape, en kagetallerken eller underkop og trækugler frem.  

God fornøjelse!

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...