søndag den 13. december 2020

Nissebørn og en julekat (Pelle) -- 3. advent...


Dagens adventsgave til min mor, svigermor, Louise og Christina denne 3. søndag i advent er nissebørn og julekatten Pelle.  

Jeg ved det, nu er ikke et øje tørt 😊😊😊

Begejstringen over særligt Pelle, vil ingen ende tage.  Men alt dette giver selvfølgelig kun mening, når man ved, at vi har en vildkat, vi kalder Pelle 😻


Det var derfor Pelle jeg klippede, da jeg i foråret klippede, hvad lignede forsinket fastelavnspynt 😊 

Når det er sagt, er katteskabelonen ideel til fastelavnspynt.

Jeg har skabelonerne fra et juletillæg i Hendes Verden nr. 47 (2016).
 

Nissebørn og Pelle har en fin størrelse at arbejde med, altså ikke alt for småt, og nissebørn og Pelle måler ca. 15,5 cm.

Som de forrige gange er det en større produktion som jeg har haft gang i, og mine fire modtagere har hver fået en nissedreng, en nissepige og Pelle.  Plus jeg har lavet et par sæt, som jeg kan bruge som gaver i december.


Ha' en vidunderlig 3. søndag i advent!

/Bella

1 kommentar:

  1. Halløjsa - der var kattene. Undrede mig om jeg var gået glip af dem.... :-)
    Hvor er de og nisserne fine - og sikke nogle gaver (begge retninger), der er omhu bag!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...