torsdag den 27. oktober 2016

Bella på tur, igen...

Jeg har igen haft nogle arbejdsdage i Oslo, som også bød på muligheden for at mødes med min bror og hans familie.  Vi havde sat hinanden stævne på restaurant OliviaHegdehaugsveien, som er en italiensk restaurant, hvor der var fyldt med mennesker selv en søndag aften, og det kan vi godt forstå, for den kan varmt anbefales :-)

Jeg var også ude at spise med mine kollegaer én af aftenerne, og der spiste vi på restaurant Elias, som også kan anbefales :-)



På trods af at det lyder som 'spise-tur', så fik vi også arbejdet :-)  Og jeg var også heldig, at få nogle smukke efterårsblade med hjem i kufferten -- der skal jo ikke så meget til at gøre en krea-glad sjæl som mig glad :-)  


Jeg ved endnu ikke helt, hvad jeg vil med dem.  Men jeg kunne i hvert fald ikke modstå dem.  Måske jeg vil tegne på dem med posca-tush (i lighed med Peekaboo), eller jeg vil lakere dem og lave en mobile, eller jeg vil lave et billede af dem ved at lime dem på et lærred ... det kan også være, at jeg bliver inspireret på kreative dage-messen i Fredericia i weekenden, hvor Louise og jeg skal af sted på lørdag.

/Bella

2 kommentarer:

  1. Det ser ud som du havde en fornøjelig tur. De efterårsblade ser irrisistible! Jeg håber, at du har en dejlig weekend. I hope that you can understand. I used Google translator! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I perfectly understand :-) Yes, I had an enjoyable trip to Oslo, though it did also include quit a bit of work, but it is more fun to report about the fun parts :-) As for the leaves, I couldn't resist them, and so far they are serving as decoration simply laying at the table in my home office :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...