lørdag den 25. marts 2017

Lykken er lækkert papir...


Men jeg venter på at modtage min gave i "Exchange of handmade joy", kan jeg fortælle om mit store held :-)

Vi overnattede for nylig på hotel, og på hotelværelset lå et lækkert magasin med flotte billeder trykt i kraftigt, mat papir.  I løbet af vores ophold bladrede jeg flere gange i magasinet.  Ret forelsket!  Altså i magasinet.  Og selvfølgelig også i Anders!! :-)

Da vi skulle hjem, spurgte jeg i receptionen om magasinet kunne købes -- for hvis ikke prisen var helt urimelig, var jeg interesseret :-)  Det ville receptionisten undersøge.  Hun var hurtigt tilbage, og med sig havde hun et eksemplar til mig, som jeg måtte få :-) 

Hvor heldig har man lov til at være? :-)

234 sider lækkert papir med smukke billeder.  Velegnet til æsker. Jeg har også ideer til eksklusivt julepynt -- selvom, at det måske er lidt tidligt :-)

/Bella

8 kommentarer:

  1. Det belønner sig at være så fræk at spørge - man kan jo altid kun få nej:-)
    Super, når det nu var noget, du kunne bruge:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan altid spørge, for man kan jo højest få nej :-) Jeg var henrykt over at få det lækre papir forærende :-)

      Slet
  2. Ups, Jeg overnattede også på et hotel, men må tilstå at jeg bare tog magasinet med hjem. Jeg tænkte nemlig også, lækkert papir og flotte billeder. Nu håber jeg ikke hotellet kommer efter mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Rolig Karin, nu ved vi jo, at de gerne forære magasinet væk :-)

      Slet
  3. Skønt, det kan betale sig at spørge glæder mig til at se hvad du laver med papiret

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gør det :-) Lige nu bladre jeg forsat i magasinet og nyder de lækre billeder, nænner næster ikke at klippe i papiret eller folde af det. Men det skal nok komme :-)

      Slet
  4. Sikke et held! Godt du spurgte om magasinet :) Nej, Bella - julepyntet venter vi lige lidt med ikke? Vi skal lige over påsken først i hvert fald! Kh Malin

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og jeg føler mig også super-heldig :-) OK, Malin :-) Du har ret, jeg holder lige lidt igen med julepynten :-) Kh. Bella

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...