søndag den 26. marts 2017

Enkle påskeæg i papir...


Jeg har stadigt troldegrenene fra jul stående i entreen, hvor de siden har pyntet med forskelligt pynt.  Men de synger på sidste vers, for jeg er ved at være trætte af dem.  De får lov til at stå påsken med.  Men kun fordi jeg har klippet æg, som nu pynter på grenene.

Helt enkle påskeæg i papir -- det lækre papir, som jeg har brugt så mange gange tidligere (til f.eks. sneugler, engle og stjerner på snor).


De passer fint, for lige nu vil jeg ikke ha' noget der "larmer" alt for meget :-)


/Bella

3 kommentarer:

  1. De er virkelig simple og søde!
    Og du kunne tage billeder af dem uden at forskrække en masser børn ude ved vejen denne gang? 😂😜

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Susanne! :-) Hæ-hæ, denne gang kiggede jeg grundigt efter om der var folk på vejen inden jeg tog billeder for åben hoveddør :-) Man lærer jo et og andet :-)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...