søndag den 19. marts 2017

"Exchange of handmade joy" #1


Jeg deltager i den kreative udveksling "Exchange of handmade joy" arrangeret af Anne med bloggen "My Giant Strawberry".  

Det er via Simone med bloggen "Linden Grove", at jeg blev opmærksom på initiativet.  I alt er 40 kreative sjæle tilmeldt fra 8 forskellige lande, hvoraf USA tæller 16 stater.  

Man skulle tilmelde sig hos Anne, og senest den 17. marts skulle man lave en gave og sende den til den person, som Anne har tildelt én.  Jeg var heldig, at skulle sende min gave til Simone :-)  Men jeg ved ikke, hvem jeg modtager en gave fra.  Den gave går jeg nu og venter spændt på :-) 

Jeg har, ikke overraskende, syet en perlekæde til Simone :-)  Jeg har valgt nogle ferskvandsperler, som jeg selv holder meget af i håb om, at de også falder i Simones smag.  Jeg har selv en lang perlekæde med disse perler.



Perlerne er forskellig-farvede runde perler -- faktisk ikke helt runde, og det er charmen ved disse perler i tillæg til farvespillet og størrelsen.  Samlet har de et uformelt udtryk.  Perlerne er ca. 4-5 mm.  Perlekæden er syet op på almindelig perletråd slået af tre tråde og med knude mellem hver perle.  Jeg har monteret en lille kuglelås i sølv som måler 6 mm i diameter.  Perlekæden måler 44 cm inklusiv lås.


I går skrev Simone til mig, at perlekæden var nået frem, og at hun kan li' den :-)
Mission accomplished! :-)

/Bella

8 kommentarer:

  1. Bella, jeg ikke kun lide den halskæde - jeg elsker det !!! Det er smukt lavet med stor omhu og opmærksomhed og er så behagelig at have på. Mange tak. Jeg håber, at du snart modtage din håndlavede udveksling glæde gave. Jeg er meget glad for, at du blev valgt til at lave en gave til mig, og jeg vil treasure det altid. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, Simone, for this comment! It really warms my heart! I'm so happy to hear you appreciate my efforts and treasure the necklace. Thank you! Today, I have been wearing my counterpart of the necklace :-)
      I look forward to learn from Anne who all the participants are, and to get to know new blogs :-)

      Slet
  2. Jeg kan godt forstå, Simone blev glad for den halskæde! Den er virkelig yndig. Jeg er spændt på at se, hvad du selv modtager - mon ikke du deler det på bloggen en skønne dag...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Malin! :-) Simone blev heldigvis glad :-)
      Jeg er også spændt på hvad jeg modtager, og jeg lover at vise gaven når den når frem :-)

      Slet
  3. Skøn kæde. Det er dejligt, når man har lavet noget som bliver godt modtaget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nemlig rigtig dejligt, når det man har lavet bliver godt modtaget :-)

      Slet
  4. Åh, den halskæde ville jeg også være blevet rigtig glad for. Skønt initiativ

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er et rigtig fint initiativ. Jeg er derfor også spændt på hvem jeg skal ha' gave fra, og i det hele taget hvem alle de andre deltagere er :-) Og tak, Karin, jeg synes også selv at det er en smuk halskæde, og er jeg er meget glad for at Simone også blev glad :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...