onsdag den 8. maj 2019

Gravid sekretær = babytæppe...


Da min studiesekretær i sidste uge kunne fortælle, at hun venter sig, blev jeg enormt glad :-)

På hendes vegne -- selvfølgelig!!

Men også fordi jeg elsker at hækle babytæpper :-)  

Min begejstring for babytæpper er ingen hemmelighed :-)
Hvilket bloggen også vidner om, da jeg har hæklet op til flere babytæpper (se evt. mere: her, her, her, her, her, her, her, her, her og her).

Det absolut fineste babytæppe, som jeg har hæklet er tæppet til Luna, så sådan et vil jeg hækle igen :-)

Så i den forgangne weekend gik jeg i gang.  
På trods af at jeg går i strikkeskole.  

Jeg har senest strikket kanter, dvs. forskellige øvelser i kanter: klassisk knudekant, rullekant, dominokant og lænkekant.  Det er var gode øvelse, og jeg hyggede mig med dem.  Så nu kan jeg også strikke pæne kanter og forskellige typer af kanter.  Jeg mangler kun den sidste strikkeopskrift som er to huer i mønsterstik, før det gælder "eksamenssweateren".  


Men nu er min strikkeskole lukket.  Jeg har alle opskrifter, og link til videovejledninger, men ikke længere adgang til den overskuelige pædagogiske hjemmeside med alle lektionerne eller min strikkelærerinde.  Det irriterer mig.  Meget.  

Så selvom at jeg lavede strikkeprøver til huerne, så lagde jeg huerne på is, og kastede mig over det nye babytæppe.  For det er bare meget sjovere :-)


/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...