fredag den 7. juli 2017

Tims babytæppe...


For lang tid siden hæklede jeg dette drenge-babytæppe.  Siden har tæppet ligget og ventet på en ejermand.  I dag oprandt dagen :-)

Tim har fået det!  


Tim er en ualmindelig sød, og på mandag 4 fire uger gammel dreng, hvis far jeg i dag har haft oppe til mundtligt forsvar af hans speciale -- altså farens speciale :-)

Det var dermed mit sidste speciale, og min sidste eksamen.  Aller, aller sidste arbejdsdag bliver fredag i næste uge.  Meget mærkeligt.

/Bella

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Mange tak, og det blev også straks taget i brug :-)

      Slet
  2. Sikke et flot tæppe, du har lavet til lille Tim <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anja! :-) Og så er det ovenikøbet lavet af rester (det er også et plus :-))

      Slet
  3. Åh er skønt tæppe. Heldige Tim og forhåbentlig gik det også hans far godt til eksamen....
    Jeg skifter ikke job så tit og kan slet ikke forestille mig den forandring det er at skulle flytte jobbet langt væk. Meget spændende fremtid der venter dig.... Glæder mig til forhåbentlig at kunne følge med på sidelinjen.
    Rigtig god weekend. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Henriette! :-) Tim sov fra det hele, og ved sikkert ikke hvor heldig han er :-) Men hans forældre blev meget glade :-) Det var også dejligt, at kunne give Tims far et stort, flot og velfortjent 10-tal :-)
      Ja, det her med jobbet er også ganske specielt for mig. Det er faktisk første gang at jeg skifter job -- ud af huset. Og havde man ikke lukket afdelingen (og tilbudt overflytning til Kbh., hvor jeg også skulle pendle, og finde mig en lille, dyr bolig), så begyndte jeg at se mig om efter et nyt professorat, hvor jeg kunne satse på at finde et godt og stimulerende arbejdsmiljø. For de sidste par år har det haltet noget med trivsel og arbejdsglæde, og det er i forvejen et barsk job med mange timer, så trivsel og glæde er vigtigt. Det er det, jeg håber på at finde i Oslo, og som gør at jeg er villig til denne omvæltning.
      Og tak, weekenden blev god, for vi fik fundet en lejlighed i Oslo :-)

      Slet
  4. Hold op hvor er det fint; hjemmelavede gaver er det bedste (:

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak <3 Jeps, helt enig! Hjemmelavede gaver er skønne at lave, skønne at gi' og skønne at modtage :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...