tirsdag den 7. april 2020

Turmalinarmbånd til Louise -- og Sille...


Jeg har lavet et armbånd med turmaliner og lille ferskvandsperle til Louise -- i samme stil som Christinas.  Det indgår i en byttehandel, men det skal jeg ikke underholde med her :-)  

Som en ekstra overraskelse lavde jeg også et par øreringe til Louise.


Hvilket blev til dette fine lille sæt.  Armbåndet måler knapt 20 cm.


Da Sille så Louises armbånd, forelskede hun sig straks, og måtte også eje sådan et armbånd :-)  Og det kan enhver forstå:-)

Så fluks, lavede jeg også et armbånd til Sille.  Silles armbånd måler knapt 18 cm.


Hvis du ser to unge damer -- mor og datter -- med disse smukke armbånd, ja, så er det såmænd min svigerinde og niece :-)

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...