søndag den 2. januar 2022

Jeg strikker vanter...

 

Jeg er hoppet med på vantebølgen, og har kastet mig ud i den ædle kunst, at strikke vanter.

Jeg købte garn og opskrift på Kreative-dage-messen, hvor jeg handlede hos Nicoline garn, og heraf Nicolines vinter-vanter. 

Det pudsige er, at snakken ved standen startede ved, at jeg spurgte om der var garn nok til et par sokker i et nøgle Lang-garn, hvortil svaret var, at ja, det var der, og mere end det.  Og at det var derfor, at de havde lavet dette kit, fordi resten af garnet kunne bruges til vanter.  

Måske jeg er naiv, men jeg købte kittet i den tro, at der både var opskrift på sokker og vanter, siden der var garn til begge dele.  Men det var der ikke, der var kun opskrift på vanter.

Men pyt, jeg har allerede en god strømpe-opskrift, og nu også en opskrift på vanter.

/Bella

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...