mandag den 20. december 2021

Hæklede julekranse...

 

Så blev det også 4. søndag i advent og juleaften nærmer sig hastigt.  I adventsgave fra Louise fik jeg i går disse to søde hæklede julekranse, som naturligvis straks kom på grenene sammen med de hæklede gardere, som jeg fik 1. advent.

Hvis du har mod på at hæklede lignende julekranse selv, så finder du opskriften til gratis download her hos Mayflower.  

Ja, jeg skal ikke nyde noget af det.  Det er alt for småt til mig.  Men jeg behøver jo heller ikke, for jeg bliver forkælet af Louise 😊

/Bella

2 kommentarer:

  1. Nydelig julepynt som du har heklet. Helt i engelsk stil. Jeg liker.
    Her hos oss vi pynte juletreet 24. desember. og lysene vil skinne fra kl 17 ... og derfor gleder vi oss til det flotte juletreet vårt i stua frem til De tre vise menn 6. januar. Så hvis jeg hadde heklet smykkene dine ... ville jeg kunne sett på det en stund :-)))
    Ønsker deg et godt nytt år. Mange hilsener fra Viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Viola,
      Tak for din fine hilsen og nytårsønsker. Jeg ønsker også dig et godt og kreativt nytår!
      De bedste hilsener, Bella✨✨

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...