torsdag den 2. december 2021

Vævede sten og bark...

Louise og jeg var til Kreative-dage-messe i Fredericia i oktober.  

Når sandt skal siges, så var vi en smule skuffede.  Vi kom med en forventning om at blive blæst bagover af inspiration, eller bare at blive inspireret og få nye gode idéer.  Vi synes der var langt mellem de gode idéer.

Men Spindelvæven.dk havde pyntet sin stand med smukke vævede sten, og et stort stykke bark, som også var blevet beklædt med vævtråde.  Det var meget smukt og meget inspirende.  Og naturligvis illustrativt for standens fokus på vævematerialer. 

Når julen er over, og det føles lidt bart når julepynten er pakket væk, så tror jeg, at jeg vil forsøge mig med vævede sten.

Som jo iøvrigt minder om de sten med vindseltråd, som jeg har pyntet med tidligere.

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...