søndag den 5. december 2021

Hæklede kræmmerhuse...

Louise har forkælet mig med fine, små hæklede kræmmerhuse i adventsgave i dag.  

Som jeg gætter på at hun har lavet efter denne opskrift, hvis du har lyst til at gøre hende kunsten efter.

Jeg har hængt dem på kubusstagen, som agerer adventskrans her i Oslo.


Og som du kan se, må spisebordet også fungere som arbejdsbord.  Det er en smule ironisk at være rejst til Oslo for at arbejde, for så at måtte arbejde hjemmefra pga. den never-ending coronasituation.  Der er øgede smittetal i Norge, og et særligt stort smitteudbrud med den nye corona-variant i Oslo, så mundbind, 1 m afstandsholden og hjemmearbejde er dagsordenen.  Sådan er det.

Men jeg er heldig at ha' lejligheden og Louises fine pynt, så jeg klager ikke.

I køkkenet pynter i øvrigt hendes hæklede engle-ballarinaer, som jeg fik for nogle år siden.



Ha' en glædelig 2. søndag i advent!

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...