tirsdag den 8. juli 2014

Hvad smykkefadet gemte #7...

 
Jeg elsker mixkæder!  Jeg synes, at de er flotte og uformelle.  Men jeg har ikke ret mange mixkæder selv.  Jeg synes, at de er flotte på andre, men sjældent helt så flotte på mig selv.  Men denne mixkæde er én af dem, som jeg selv har (som man også kunne se på smykkefadet).  

Perlekæden er en skøn blanding af indfarvede ferskvandsperler i knap-mønt-form, små runde perler og mindre kartoffelperler indfarvede i blå og turkis nuancer kombineret med glassplinter og monteret med dupsko i sølv.

 
Det er min plan i løbet af sommeren, at fylde mødebordet på mit arbejdsværelse med restperler, dels for at lave nye mixkæder (med Tour de France kørende i baggrunden -- det er nemlig sommerhygge), og dels for at få overblik over perlerne og få sorteret og ryddet op i dem.  Det betyder også, at uanset vejret, så bliver det en god sommer :-)

Kh.
Bella 

Fakta:

  • Indfarvede ferskvandsperler i knap-mønt-form, små runde perler og mindre kartoffelperler indfarvede i blå og turkis nuancer kombineret med glassplinter, størrelse (diameter): 3-10 mm
  • Syet op på perletråd med knude mellem hver perle
  • Monteret med sølv-dupsko
  • Længde på perlekæden: 44,5 cm (uden lås)
  • Lås: udskiftelig smykkelås, Lynggaardlås: kugle "blonde" i hvidguld (10 mm i diameter)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...