fredag den 21. august 2020

Luksusmix med ferskvandsperler...

Her har været lidt stille på bloggen, men kun fordi hverdagen på ingen måde er stille.  

Jeg er nu retur fra Oslo, hvor vi fik startet semesteret op og for mit vedkommende fik budt velkommen til nye kandidatstuderende og specialestuderende.  Nu er vi for alvor i gang, corona eller ej.  Men primært digitalt, dog med fysisk seminar i oktober, hvis altså det kan lade sig gøre...

Men mere vigtigt, i Oslo benyttede jeg lejligheden til at flashe perlekæder.  Nye samt gamle kendinge, omend et par var syet om i ny udgave eller på nye tråd.  

Denne fantastiske smukke luksusmixkæde af blandede store ferskvandsperler i grå, grønne og gyldne nuancer er helt ny.  Det hedder selvforkælelse 😊 

Den er syet på almindelig perletråd med knude mellem hver perle, monteret med dupsko, og er her lukket med aflang blondelås fra Lynggaard.

Dernæst har jeg haft perlekæden og armbåndet på som jeg syede om tidligere på sommeren samt den hvide perlekæde med de store perler med vidunderlig glans, som havde en ketty, og som også er blevet syet om i sommerferien.  Jeg har selvfølgelig også haft den grå-grønne perlekæde på, som jeg også har forkælet mig selv med i sommer.  Endelig har jeg haft det store perlevedhæng på, som jeg lavede sidste efterår.

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...