fredag den 30. juni 2023

Øreringevedhæng inspireret af Søstrene Grene...

 

Det er efterhånden længe siden, at jeg på Søstrene Grenes hjemmeside så en sød idé til øreringevedhæng, som jeg derfor tilsvarende længe har haft lyst til selv at prøve at lave.

Nemlig disse fine vedhæng, som sættes på en ørestik på forsiden af øreflippen.

Jeg har derfor endnu engang fundet restperler frem, og fundet perler der matcher hinanden (sådan nogenlunde).  

Det bliver aldrig en til en, det er trods alt ægte perler og ikke formstøbte plastik- eller shellperler.

 

Udover det farvestrålende par fandt jeg også ferskvandsperler til et mere lyst og neutralt par.

Jeg har brugt den sølvtråd, som jeg købte i USA tilbage i 2016, og som jeg siden også har anvendt til armbånd, og hårbøjler til småpigene og hårbøjlen til Amanda da hun skulle konfirmeres.

Jeg ved, at jeg gentager mig selv, men den er virkelig nem at arbejde med.

Og fordi tråden er så nem at arbejde med, er det ingen sag at lave sådanne øreingevedhæng.

Således er en sød DIY-ide givet videre.

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...