tirsdag den 5. august 2014

Hej Ditte Marie!

Du har været så sød at sende mig en email -- i sidste uge.  Undskyld det sene svar, men jeg har holdt sommerferie.

Du er interesseret i de mussel-malet ringe i krympeplast, og vil høre om du kan købe én.  Mange tak for din interesse for ringene.  Men jeg har desværre ikke nogen ringe.  Hvis jeg havde haft nogen, havde jeg sendt én til dig uden omkostninger.  Det har jeg gjort til alle andre der har spurgt.  Det er jo bare en lille plastikring.  Men Royal Copenhagen’s advokater (advokatfirmaet Bech-Bruun) krævede, at jeg sendte ringene og stenene til dem – læs evt. dette blogindlæg
 
Jeg må selv "nøjes" med denne fine mussel-malet porcelænsring, som en god kollega har været så sød at forære mig oven på hele denne historie.  Jeg ved desværre ikke, hvor ringen er fra.  Men flot er den :-)


Ha' en fortsat god dag!

Kh. Bella

2 kommentarer:

  1. ringen er lavet af det mussemalet miniature stel man kunne købe til dukkehuse, indtil ............. ja resten kender du

    SvarSlet
    Svar
    1. Interessant, jeg vidste ikke at der har eksisteret musselmalet minuaturestel -- hvor sødt! Det kan man dårligt forestille sig kan genere nogen, ja, og så dog ... desværre.
      Kh. Bella

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...