søndag den 3. august 2014

Perlekæde med store hvide barokke ferskvandsperler...




Jeg har i sommerferien syet denne smukke perlekæde med store barokke ferskvandsperler, som lukkes med en flot firkantet sølvlås.  Det er samme type lås, som jeg tidligere har sat i en perlekæde til min kollega.  Hullerne i de hvide perler en smule større end vanligt, jeg har derfor syet perlekæden på tyk perletråd snoet af fire tråde.


Kh.
Bella

Fakta:
  • Store hvide barok-ferskvandsperler (8-12 mm i diameter)
  • Længde uden lås: 45,5 cm
  • Syet med knude mellem hver perle på tyk perletråd (snoet af fire tråde)
  • Lås, sølv: 12 x 12 mm 

3 kommentarer:

  1. Er perlekæden til slag og ifald den er hvor meget koster den.
    Med venlig hilsen,
    Monica Kilian Nielsen.
    monicakilian43@gmail.com

    SvarSlet
  2. Er perlekæden til slag og ifald den er hvor meget koster den.
    Med venlig hilsen,
    Monica Kilian Nielsen.
    monicakilian43@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Monica.
      Jeg har sendt dig en mail.
      Kh. Bella

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...