lørdag den 6. maj 2017

Blomsterne nydes endnu...


Jeg går og tripper, venter på Jette, og glæder mig til at hun skal komme.  For hun og jeg skal hygge med perler i dag -- hele dagen, uden andre gøremål end perlehygge :-)

Mens jeg venter på, at hun skal komme -- og det er ikke fordi hun er forsinket, det er bare fordi jeg glæder mig, at ventetiden føles lang :-) -- så lad mig vise hvordan at blomsterbuketten, som jeg fik af Susanne sidste fredag stadig nydes.  

Roserne kunne ikke mere, men selv i denne florlette udgave er buketten smuk :-)

Ha' en skøn lørdag!

/Bella

2 kommentarer:

  1. Hold da op en levetid - du passer dem vist til UG😃

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var friske blomster du forkælede med, og jeg stiller dem køligt hver aften :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...