mandag den 22. maj 2017

Perler på vestkysten...


I går, søndag, viste jeg perler til min tidligere kollega og en flok af hendes veninder.  Vi var samlet i et sommerhus på vestkysten, som selv var lidt af en perle :-)


Vi havde det så forrygende, at jeg glemte alt om at tage billeder.  Så det blev kun til et par stykker, da jeg er ved at pakke perlerne sammen, og damerne nød et dejligt kaffe-kagebord i sofagruppen ved siden af -- fortsat i højt humør :-)


Jeg havde et væld af perler med -- ja, stort set hele perlemenageriet :-)  Jeg havde perlestrenge, mixkæder, snokæder samt ca. 40 perlekæder der er syet for at vise håndværket, og ikke mindst kombinationsmuligheder med låse.  Derfor også et utal af låse :-) 

Det var et slaraffenland af perler :-) 

Flere af damerne havde også deres egne perlekæder med, og dem skulle vi selvfølgelig også se og beundre :-) 

Ja, man kan altså hygge sig sammen på så mange måder :-)

/Bella

2 kommentarer:

  1. Jeg ville ønske jeg havde været der nyder kage og perler !!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dear Simone, so would I -- you would have loved every minute :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...