mandag den 13. juli 2020

Øreringe med perler og turmalin...


De sidste rester af turmalinperler er blevet til to par øreringen med klare modtagere in mente 😊

Det første par øreringe hænger i sølvforgyldte ørebøjler og består af hvide, ovale ferskvandsperler med forgyldte kæder med facetslebne turmalinsten.  Ferskvandsperlerne har en diameter på 6 mm og er 8 mm lange.  Perlevedhænget er 4,2 cm langt.



Det andet par øreringe hænger i sølvforgyldte creolbøjler og består af grå, ovale ferskvandsperler med forgyldte kæder med facetslebne turmalinsten.  Ferskvandsperlerne har en diameter på 5 mm og er 7 mm lange.  Perlevedhænget er 4,2 cm langt.

Det øverste, første par blev postet lørdag den 27/6, og jeg har ventet længe på at det skulle nå frem.  Faktisk så længe, at jeg kom til at afsløre at en overraskelse var på vej, men ikke hvilken 😊  Jeg har nemlig forkælet Christina med øreringe der matcher hendes fødselsdagsgave.  Det beklagelige er, at hun endnu ikke har modtaget øreringene.  

Kom så, Post Nord!!

Opdatering:  Det var det der skulle til, jeg skulle lige hæve stemme, og vupti, så nåede brevet med øreringene frem til Christina 😊 😊

/Bella

2 kommentarer:

  1. Fine øreringe.
    Jeg har det svært med de ikke er helt ens. Håber modtageren blev glad for gaven

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker!
      Man behøver ikke have det svært med, at de ikke er identiske, for det ses ikke, når man har dem på. "Tricket" så at sige er, at sikre balance via farveharmoni. Hertil kommer, at i dette tilfælde var turmalinerne købt på færdiglavet kæde, og at jeg ikke havde indflydelse på rækkefølgen.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...