onsdag den 11. december 2019

Veninde-shopping i London...


Jeg skal ikke kede nogen med min og Christinas shopping af basis-ting, da vi var i London, men i den mere kuriøse afdeling kom vi hjem med hundejulepynt og glimmerneglelak :-)

Det var hos Liberty's, at vi fandt julepynten.  Lige der midt i vrimlen af alle mulige tænkelige og utænkelige julekugler lå træjulepynten med kongelige hunde, som vi som de royalister vi er, og fans af "The Crown", måtte have :-)

Og velsagtens burde vi have haft hver tre, men så langt kunne jeg ikke tænke, da de fandtes i en lyserød og lyseblå udgave.  


Diors glimmerneglelak siger en del om, hvad vi ønsker os af 2020 -- nemlig happy 2020 :-)

Neglelakken er super-elegant ovenpå en farvet lak, men også fin alene!  Sådan har jeg den på lige nu, og det er ret diskret.  Jeg har lagt en base coat, herefter glimmerlakken, som i sig selv er en top coat, men den er ru pga. glimmeret, jeg har derfor  lagt en almindelig top coat ovenpå.  

Sådan kommer jeg til at se ud på neglene resten af december, i den ene eller anden udgave :-)

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...