søndag den 29. december 2019

Kreative julegaver...


Blandt årets julegaver er der en som inviterer til kreativitet, og en som er resultatet af kreativ aktivitet.

Af mine forældre fik jeg smarte strømpepinde, som er begyndervenlige, og lækkert strømpegarn, samt hæfte med 16 forskellige modeller på strikkede strømper.  Så jeg tænker, at min mor vurderer, at jeg er klar til næste skridt i min strikkeuddannelse: strømper :-)

Hvor imod julegaven fra min niece Amanda er et fint kunstværk med en multifarvet lilje. 


Billedet har fået plads i vindueskarmen ved mit skrivebord på arbejdsværelset.  Jeg overvejede kort, om jeg skulle ha’ det med til Oslo, men det passer så fint her.  Det er også her, at jeg har billedet med solsikken, som Amanda lavede til mig for nogle år siden.

/Bella

2 kommentarer:

  1. Dejligt med kreative og brugbare gaver. Jeg elsker hjemmelavede gaver,jeg synes man bliver så glad hver gang man ser på dem.:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Laila -- glædelig jul!
      Ja, du har ret. kreative og hjemmelavede gaver er gode. Og så viser de at man er blevet tænkt på, og det er jo en slags kærlighedserklæring :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...