søndag den 8. december 2019

Enkle engle i papir...


Det er også engle denne gang søndag.  Som jeg skrev i sidste uge, kan man ikke ha' for mange skytsengle :-)  

Så i dag har min mor, svigermor, Louise og Christina fået hver fem fine delikate engle til ophæng.  

De måler 8,5 cm fra glorie til kjolebund, og kjolen er 6,5 cm på det bredeste stykke.  De er klippet i kraftigt papir med struktur, og hoved og glorie er stanse i samme størrelse og lime på forskudt så glorien kan ses.  Der er limet hoved på både forside og bagside, så englen er ens på begge sider.


Jeg har længe vidst, at jeg ville lave denne engel.  Jeg er vild med det enkle udtryk.  Jeg har fået inspirationen til englene fra en juleuro med et englekor, hvor vingerne sidder i brystet med form som et hjerte -- skøn detalje, som jeg dog har udeladt.

Ha' en vidunderlig 2. søndag i advent!  

/Bella

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine - og ja helt enkle! God jul!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina! Kan du også ha' en god jul!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...