tirsdag den 5. maj 2015

Perlekæden til konfirmanden...



Jeg havde syet en perlekæde til Malene, som hun fik i konfirmationsgave i lørdags.  Hun skulle selvfølgelig også have en perlekæde lige som hendes storesøster fik sidste år.  Hun skulle bare ha' en anden slags.  Så hun fik smukke keshi-perler med en vidunderlig glans -- i stil med dem, som jeg syede for ikke så længe siden (se evt. her).

Jeg brugte også kortet med skoen som konfirmationskort, fordi Malene i invitationen skrev, at hun syntes, at hendes "fødder nu har en værdig størrelse til at træde ind i de voksnes rækker".  

Lynggaard-æsken, som kortene var i, brugte jeg som gaveæske.  Jeg limede et af billederne på låget af æsken, og forseglede med decoupagelak.  

Det blev ret fint :-)

Begge piger fik, i lighed med sidste år, også hvert et spinkelt armbånd med ferskvandsperle -- Malene fik selvfølgelig ét med en designperle i form af et kors.  Men jeg kan ikke prale af billeder, for det glemte jeg.  Lige pludselig havde havde jeg fået pakket gaverne ind, og så var det for sent med billeder.  

Min kusine, pigernes mor, fik blomstermobilen, som jeg viste den anden dag.  
Sådan én skal jeg også selv ha' :-)

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...