torsdag den 20. august 2015

Fingerringe med nylontråd...


Sagen er, at jeg snart skal på kursus i at lave fingerringe hos Karen Hørmann.  Så jeg tænker design, modeller og selve formudtrykket.

I den forbindelse kom jeg til at tænke på Trine Triers smukke og spinkle fingerringe, og med dem som inspirationskilde, måtte jeg lave mine egne.

De er altså ret fine. 

Florlette, vejer ingenting, og man mærker nærmest ikke, at man har dem på.  På fire af dem kan regulere på "ringstørrelsen", ved at skubbe perlen, ligesom at man kan ændre udtrykket ved at variere længden på tråden.






Materialemæssigt er det ret simpelt -- det er en helt anden historie, når jeg skal på kursus -- men her har jeg blot brugt ferskvandsperler, nylontråd, wireklemme, en bidtang og en fladtang:



/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...