fredag den 3. januar 2014

iPad-makeover...


Mit cover på iPad'en har fået en makeover :-)  Jeg er vældig tilfreds :-)  Coveret var blevet slidt og nusset, og kunne ikke længere tørres rent, men fejlede ellers ingenting. 


Jeg har ganske enkelt klæbet et stort stykke "tekstilklistermærke" på omslaget, efter først at have tørret coveret af med en desinficerende renseserviet (jeg brugte en fra Neutral).  Bagefter klippede jeg det overskydende klistermærke af, og vupti, coveret havde fået en makeover!


 Det er altså blevet ret fedt!  Jeg er, som sagt, vældig tilfreds :-)


Håber at du kan bruge idéen?

Ha' en skøn dag!

Kh.
Bella

Ps.  Jeg har købt mine klistermærker i Netto for lang tid siden som spotvarer, men jeg har set lignende i Helenas webshop, her

DIY -- materialer: renseserviet, tekstilklistermærke, evt. klistermærkeudglattedims (jeg brugte en sort dims, som vi havde liggende) og saks. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...